سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403   14:59:41
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
اخبار بین الملل
چهارشنبه، 27 دي 1402 | 13:20:44

جلسه آموزشی آشنایی با سازمان ها و نهادهای بین المللی و منطقه ای در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برای کارشناسان و مدیران مرتبط

مرکز اطلاعات مالی با هدف ارتقا سطح دانش و تخصص کارکنان مرتبط با حوزه بین الملل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم (AML/CFT) اقدام به برگزاری دوره آموزشی دو روزه با عنوان آشنایی با سازمانها و نهادهای بین المللی و منطقه ای مرتبط با حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم نمود. در این دوره آموزشی که کارشناسان، مدیران و رابطین حوزه بین الملل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم شرکت داشتند موارد مرتبط با سازمان های بین المللی از قبیل سازمان ملل متحد، صندوق بین المللی پول، بانک جهانی، گروه ویژه اقدام مالی و... بیان گردید.

همچنین این دوره آموزشی فرصتی را برای اشتراک گذاری تجارب و دانش شرکت کنندگان در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در اختیار آنها گذاشت.
لازم به ذکر است پس از اتمام این دوره آموزشی شرکت کنندگان مطالب و تجارب بین المللی تدریس و به اشتراک گذاشته شده در حوزه بین الملل مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم را در قالب کار پژوهشی در اختیار اداره امور بین الملل مرکز اطلاعات مالی قرار دادند.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ